perjantai 22. heinäkuuta 2011

Piilo 21.7.2011

Käytiin eilen pikaisesti Piilossa. Olin kyllä vähän hämmentynyt, sillä olin jotenkin mieltänyt että Piilo on pelkkä lastenvaatteiden ja –tarvikkeiden kirppis. Mutta nyt siellä olikin ainaskin 1-2 pöytää jossa oli ihan tavallista kirppiskamaa, eli aikuisten vaatteita, kirjoja, kenkiä.

Minun mielipiteeni on että Piilo olisi kivempi paikka jos pysyisi pelkkänä lastenvaatteiden ja –tarvikkeiden kirppiksenä, koska näitä tavallisia itsepalvelukirppiksiä on jo ihan tarpeeksi. Mutta Piilon viehätys on nimeomaan se että sieltä voi mennä katsomaan just lapsille juttuja. Muutenkin myyntipaikat ja vaatetangot on mitoitettu lastenvaatteille, kun siihen sitten tunkee täysikokoisia aikuistenvaatteita niin paikka näyttää heti sotkuiselta.

Reissulla löytyi yksi kiva Muumibody hintaan 1e, tämä on menossa sukulaislapselle.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aika outoa, olen itsekin kuvitellut että Piilo on lastenvaatekirppis. Mutta ilmeisesti ajaa ottamaan muutakin kamaa, jos ei menesty pelkkänä lastenvaatekirppiksenä. Kohta se on sitten ihan kuin muutkin kirppikset, harmi.
-Pirre-

Anonyymi kirjoitti...

Nou hätä ladyt :D Facebook sivuilta käy ilmi,että siellä on menossa "nasitenviikko" eli vain tämän viikon saa myydä myös äideiltä äideille tavaraa. lastentarvikekirppiksenä on siis pysymässä.

zanne kirjoitti...

Ahaa, ok, kiitos toinen anonyymi kun valaisit asiaa! :-D
Minä kun vaan ihmettelin että mikä tuo on yhtäkkiä kun piilossa oli paikkoja täynnä aikuisten vaatteita.